Wpisz numer zamówienia oraz e-mail, który był podany przy składaniu tego zamówienia
Wybierz zwracane produkty
Potwierdź swoje dane (UWAGA! Na podane w tym kroku numer telefonu i e-mail zostaną wysłane kod do Paczkomatu InPost, faktura i potwierdzenie płatności)
Jeżeli sklep wymaga dodatkowych danych podaj je (np. nr konta do przelewu zwrotu)
Wybierz wielkość przesyłki, którą zwracasz i opłać zwrot
Nadaj przesyłkę w Paczkomacie InPost wykorzystując otrzymany kod nadania
Jak zwrócić więcej niż jedno zamówienie w jednej paczce?
1. Dla pierwszego zamówienia przejdź powyższe kroki zgodnie z instrukcją nadając paczkę za pośrednictwem InPost.
2. Dla kolejnych zamówień przejdź ponownie kroki z instrukcji, ale wybierz opcję wysyłki „mam własną etykietę”, zapisz numer zwrotu podany w ostatnim kroku i umieść go w paczce.
Czy muszę wydrukować list przewozowy, aby wysłać zwrot?
Nie musisz drukować listu przewozowego. Mailem oraz SMSem otrzymasz kod, przy użyciu którego nadasz zwrot w Paczkomacie InPost.
W jaki sposób zapłacić za zwrot?
Za usługę możesz zapłacić tylko za pośrednictwem Paywow (BLIKiem, kartą, przez bankowość elektroniczną) w trakcie dodawania nowego zwrotu.
Jak mam zapakować zwrot?
Zwrot najlepiej odesłać w opakowaniu w którym przyszło zamówienie lub zapakować w taki sposób, aby zawartość przesyłki nie uległa zniszczeniu oraz nie było do niej dostępu w trakcie transportu.
Jak dowiem się, że mój zwrot dotarł do odbiorcy?
Po przekazaniu paczki do Paczkomatu InPost otrzymasz mail z informacją o możliwości śledzenia.
Jak długo ważny jest kod do Paczkomatu InPost?
Kod ważny przez 30 dni od momentu, kiedy go otrzymasz. Po wygaśnięciu kodu nie ma możliwości ponownej jego aktywacji.