Jak to działa?

  1. Wpisz numer zamówienia oraz e-mail, który był podany przy składaniu tego zamówienia

  2. Wybierz zwracane produkty

  3. Potwierdź swoje dane (UWAGA! Na podane w tym kroku numer telefonu i e-mail zostaną wysłane kod do Paczkomatu InPost, faktura i potwierdzenie płatności)

  4. Jeżeli sklep wymaga dodatkowych danych podaj je (np. nr konta do przelewu zwrotu)

  5. Wybierz wielkość przesyłki, którą zwracasz i opłać zwrot

  6. Nadaj przesyłkę w Paczkomacie InPost wykorzystując otrzymany kod nadania

FAQ

  • Jak zwrócić więcej niż jedno zamówienie w jednej paczce?

    1. Dla pierwszego zamówienia przejdź powyższe kroki zgodnie z instrukcją nadając paczkę za pośrednictwem InPost.

    2. Dla kolejnych zamówień przejdź ponownie kroki z instrukcji, ale wybierz opcję wysyłki „mam własną etykietę”, zapisz numer zwrotu podany w ostatnim kroku i umieść go w paczce.

  • Czy muszę wydrukować list przewozowy, aby wysłać zwrot?

    Nie musisz drukować listu przewozowego. Mailem oraz SMSem otrzymasz kod, przy użyciu którego nadasz zwrot w Paczkomacie InPost.

  • W jaki sposób zapłacić za zwrot?

    Za usługę możesz zapłacić tylko za pośrednictwem Paywow (BLIKiem, kartą, przez bankowość elektroniczną) w trakcie dodawania nowego zwrotu.

  • Jak mam zapakować zwrot?

    Zwrot najlepiej odesłać w opakowaniu w którym przyszło zamówienie lub zapakować w taki sposób, aby zawartość przesyłki nie uległa zniszczeniu oraz nie było do niej dostępu w trakcie transportu.

  • Jak dowiem się, że mój zwrot dotarł do odbiorcy?

    Po przekazaniu paczki do Paczkomatu InPost otrzymasz mail z informacją o możliwości śledzenia.

  • Jak długo ważny jest kod do Paczkomatu InPost?

    Kod ważny przez 30 dni od momentu, kiedy go otrzymasz. Po wygaśnięciu kodu nie ma możliwości ponownej jego aktywacji.